منتديات الفراعنه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الفراعنه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ماذا يقول الشباب للبنات؟؟؟؟؟؟؟, الكلام ده جامد اوى ادخل ومش

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
omarino
العبد لله صاحب المنتدى
العبد لله صاحب المنتدى
omarino

ذكر
العمل/الترفيه : الكميوتروالانترنت
المزاااااج : ماذا يقول الشباب للبنات؟؟؟؟؟؟؟, الكلام ده جامد اوى ادخل ومش Qatary11

ماذا يقول الشباب للبنات؟؟؟؟؟؟؟, الكلام ده جامد اوى ادخل ومش Empty
مُساهمةموضوع: ماذا يقول الشباب للبنات؟؟؟؟؟؟؟, الكلام ده جامد اوى ادخل ومش   ماذا يقول الشباب للبنات؟؟؟؟؟؟؟, الكلام ده جامد اوى ادخل ومش I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 31, 2007 8:22 pm

.لو قالت له انت بتحبنى و لا لأ؟؟........... يقولها أنت حبيبتى الوحيدة و هو أصلا لسة قايل كده لمليون بنت قبلها..............ههههههههههه

2.لو قالها أنا عايز صورة ليكى و لما تسألوا عايز الصورة ليه؟؟ ........... يقولها عشان و أنا مش معاكى أفضل شايفك قدامى و طبعا قصده عشان أتدرب على التنشين كويس..........ههههههههههههه

3.لما يكون بيكلمها فى التليفون و يقولها معلش يا حبيبتى لازم أقفل تقولوا ليه يقولها أصلى ورايا شغل كتير و طبعا هو عايز يقفل عشان رصيده ميخلصش و طبعا فيه بنت تانية هتتصل بيه و بالتالى رصيدها هى إللى هيخلص مش هو.....هههههههههههه

4.لو قالها نفسى أشوفك عشان وحشتينى لو قالتله مش هينفع النهاردة يعقد يعمل نفسه زعلان و هو من جواه بيحمد ربنا عشان كان هيتدبس فى خروجة معاها و كان هيضيع خروجة مع بنت تانية و طبعا التانية هى إللى عازماه................. ههههههههه

5.لما تيجى البنت تقوله حبيبى أنا عايزة أخرج معاك عشان وحشتنى يعقد يطلعلها مليون حجة و مليون سبب عشان ميخرجش معاها و ده طبعا لأن فيه برده واحدة تانية عازماه................. ههههههههههه

6.لما تكون زعلانة و عايز يصالحها يجبلها كيس شيبسى و أزازة بيبسى حتى مش هاين عليه يجيبلها كانز............. ههههههههههههههههههه

7.لما يزهق منها و يبقى عايز يخلص منها يعقد يتلككلها على أى سبب عشان يتخانقوا و طبعا هى تحاول تصالحة بس هو ميرضاش و ده طبعا عشان يخلص منها .............ههههههههههههههه

شايفين عشان مفيش واحدة يضحك عليها ......... هههههههه

................................................................................
................................................................................
...................
https://alfara3na.ahlamontada.com
dalo3et egypt
العبد لله صاحب المنتدى
العبد لله صاحب المنتدى
dalo3et egypt

انثى
العمل/الترفيه : طالبه

ماذا يقول الشباب للبنات؟؟؟؟؟؟؟, الكلام ده جامد اوى ادخل ومش Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا يقول الشباب للبنات؟؟؟؟؟؟؟, الكلام ده جامد اوى ادخل ومش   ماذا يقول الشباب للبنات؟؟؟؟؟؟؟, الكلام ده جامد اوى ادخل ومش I_icon_minitimeالإثنين فبراير 18, 2008 2:22 am

ههههههه مرسي عالتوبيك

بس احنا خلاص حفظنااااااااااكو

تقبل مروري
دلوعه..
https://alfara3na.ahlamontada.com

ماذا يقول الشباب للبنات؟؟؟؟؟؟؟, الكلام ده جامد اوى ادخل ومش
صفحة 1 من اصل 1