منتديات الفراعنه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الفراعنه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

أدخل ومش هتندم

كاتب الموضوعرسالة
omarino
العبد لله صاحب المنتدى
العبد لله صاحب المنتدى
omarino

ذكر
العمل/الترفيه : الكميوتروالانترنت
المزاااااج : أدخل ومش هتندم Qatary11

أدخل ومش هتندم Empty
مُساهمةموضوع: أدخل ومش هتندم   أدخل ومش هتندم I_icon_minitimeالخميس يناير 17, 2008 10:28 pm

أدخل ومش هتندم 6bccb5d80e

انا يا جماعه جايبلكم انهارده شويه نكت ياريت تعجبكم بجد
يلا بينا للضحك بس انا مليش دعوه لو حد مات من الضحك مش مسئول وربنا شاهد ليا

أدخل ومش هتندم C65f96afe8
*واحد واقف امام محل عصير ومعهوش غير 25قرش قال اشرب عصير ولا اركب الاوتوبيس لو ركبت الاوتوبيس يا هقف يا هقعد، لو وقفت مش مشكله لو قعدت هقعد جنب راجل او ست، لو ,راجل مش مشكله لوست يا هتبقي حلوه او وحشه، لو وحشه مش مشكله لوحلوه هطلبها للجواز، لو رفضت مش مشكله لو وافقت هدفع لها مهر وشبكه وهتخلف عيال ياخدو فلوسي ويطلعو عيني، وعلي ايه مشرب عصير احسن

قال كان في واحد حمصي ماشي بالشارع أم شاف بالطريق رفيقو الحمصي كان حامل على إيدو سلة تفاح فقال لرفيقو:"السلام عليكم "
فرد عليه رفيقو:"هيك "
فقال له الحمصي:"أنا قلتلك( السلام عليكم ) ليش جاوبتني بكلمة (هيك)؟
فجاوبه رفيقو:"خييو الشغلة واضحة يعني أنا بعرف بدي أجاوبك(و عليكم السلام ) بعدين بدك تسألنيشو معك)؟ و رح جاوبك :"سلة تفاح " و رح تقلي:"عطيني تفاحة " و رح أقلك: ما بدي و رح تسألني ليش و رح أقلك (هيك )…

مره واحده بتقول لجوزها "تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها "هى لسه الكوابيس دى بتجيلك؟"

مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها "عارفة اية هو الحب واية الجواز؟" قالته "لا" قالها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء" قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها.."
https://alfara3na.ahlamontada.com

أدخل ومش هتندم
صفحة 1 من اصل 1